5th of November

Bäst man lyder chefen Linda och uppdaterar lite! ;)

Har haft fullt upp denna vecka med mamma och bror, men igår morse åkte dem hem till Sverige... Så nu är det väldigt tyst och tomt här hemma. Men om 6 veckor dyker ju mitt nylle upp i Sundsvall, så det är inte långt kvar tills jag får träffa dem och alla andra igen! :) Längtar faktiskt sjukt mycket!

Hann med en hel del med mamma och bror veckan dem var här! Turistade lite a.k.a visade Big Ben, London Eye, Buckingham Palace, Westminister Abbey osv. Käkade massa god (och tjock) mat ute, var även på en teater/musikal - The Lion King! Haha, den var typ huuur grym som helst, riktigt frän! Alla människor var utklädda till djur och det såg fett verkligt ut! Sen att The Lion King är en av dem bästa Disneyfilmerna med den bästa musiken gjorde ju bara saken bättre :) Brorsan tyckte det var riktigt roligt, även fast han inte förstod allt dem sa, men han och mamma hade kul, det var huvudsaken! Var även på London Zoo!

Igår kväll, efter jobbet, mötte jag upp Khadije och Mariam på Oxford Street och gick till Nando's för att käka. Det är så äckligt gott där. Om nom nom. Åkte sen hem till dem, flummade oss som vanligt och jag sov där. Idag har vi kollat på gamla bilder, skrattat åt bilder då vi varit feta och surat åt bilder då vi hade fint hår, haha. Det är lätt att vara efterklok! Nu ikväll har jag varit med barnen, kollat på X-factor och käkat popcorn :) Inte illa!


Här kommer lite bilder från London Zoo!




Awwww, söt!

Kissekatt och bror





Har ett eget zoo hemma...... Dog när jag såg den här.


Nu ska jag nanna. Natti!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0