111126


Sådär "bra" mådde jag imorse. Men nu mår jag kanoners! Ville visa er denhär bilden, helt sjukt vad bra smink jag har som håller en hel kväll, en hel natt och ser bra ut på morgonen! Eddie Funkhouser ♥

Gårdagen var för övrigt rolig, som alltid när jag är med mina babes. Mötte upp Ida här i Fulham och sen åkte vi fyra till King's Club. Jag gråter av skratt när jag tänker på bussfärden hem från klubben :') Älskar er Khadije och Mariam, för ni är precis lika sjuka som jag! Haha ♥


Bild från igår

Funderar på att sticka iväg till Totally Swedish och köpa lite gotta så man får lite svensk julstämning. Julmust, pepparkakor.... Yummie. 3 veckor kvar tills jag åker hem och hälsar på, fy vad jag längtar!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0