Onsdag

En fin liten lillördag har detta varit! För det mesta.. Har fått umgåtts med mina bäbisar, det var ju grejt! Mindre grejt att jag storstädat lägenheten, inte sååå kuuuul men ack så skönt när det är gjort! Har flängt på stan, lämnat tillbaka ett par jeans som var too big och varit på Arbetsförmedlinge och jävlats lite med dem. Annars så har dagen varit awesome, fick ett samtal som hette duga! JÄTTEduga! Håller alla tummar jag har :) (även tumtårna)

Nä gud, jag känner mig jättedryg. Dags att dunka kudden kanske. Är dessvärre fortfarande lite skärrad efter krigsfilmen vi såg ikväll, herregud varför ska jag alltid leva mig in i filmer så jävulskt? Svagt hjärta, CHECK! Kommer ha fått hjärtattack innan jag fyllt 25... Att kolla på film med mig innebär bensprattel, skrik och kast med liten tvdosa.

Imorgon ska jag väl träffa mina beibis (hehe) igen hoppas jag, kanske träffa Johanna en sväng också. Det vore ju inte helt dumt! Ska försöka hinna med Gustavs kollektionsvisning också, vore ju skoj att se! :) Ska även ta en joggingtur, om jag är duktig så kanske det blir två stycken eftersom jag inte hann med turen idag... Beach 2011, here I come! Lite sent påtänkt kanske, men bättre sent än aldrig...

Nu blir det vattenflaskan, Two and a half men och min sköna kudde. Känns lite tungt när det står chips på bordet och läsk i kylen... FANÅ. Måste lura på mina kompisar att bli nyttiga också, annars blir det här ett heeeveedee!

Skulle inte jag sova....? God natt.

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0