Liden!

Sitter hemma hos Alex och Tobbe i Liden just nu! Kom som sagt hit igår kväll, myste till de med nån öl och snackade lite strunt! Kollade sen på en halv film innan alla somnade. Klockan har passerat sex för ett tag sen, men har inte hunnit med särskilt mycket, haha. Har kollat på några filmer, busat med Alex son Lukas och käkat.

Nu väntar jag på att fröken Johansson ska duscha klart så att jag får fräscha till mig jag med! Alex och Martin kör cross, Victor och Tobbe pysslar på med nått ute. Så får passa att vila nu medan jag är själv i huset, lugnet före stormen så att säga!

Känner att denna kväll kommer bli awesome! Grillning och fest i Liden, det är inte ofta det händer, haha! Så jävla mycket roligare än att hänga på cruisingen i Timrå med alla fyllos och sura clowner ;)

Fierce and love

Kommentarer
Postat av: elin

Hallu. den här frågan kommer förmodligen låta ganska vrickad, men iaf. jag ska ta hål i örat på trudes (ett i öronsnibben och ett i brosket) och så googlade jag på hål i öronen + trudes, och då kom du upp. Dock så var det 2009 läste jag, meeen iallafall, värt ett försök. Har du haft några infektioner eller så med det hålet du tog?



Är supernojjig för att ta hål med pistol, eftersom det är så mycket risker osv, vet att det har med att göra hur man själv sköter det (har piercingar och hål i öronen sen tidigare).



Hoppas på ett svar =)

2011-05-15 @ 13:48:08
URL: http://esahlen.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Ingen fara, det är bara att fråga på! Jag har inte haft ett enda problem, och inte gjorde det ont heller att ta hål i brosket. Jag tycker absolut att du ska göra det och du kan vara lugn :)

2011-05-15 @ 23:16:45
URL: http://holfeltelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0