Fredag den 13e...

Torsdagen var till en början en riktig hemmafru-dag. Städade, tvättade, diskade och gjorde såna tråkiga saker. Sen begav jag mig ner till Ica Ettan för att träffa Viktor, Simon och Patrik! Medan dem spelade frisbeegolf så var jag ute och gick/joggade runt Sticksjön. Fem varv senare gick jag hem, hann inte vara hemma länge förrän Kikkis och Emma kom! Åkte ner till Ica en sväng och passade då på att plocka upp grabbarna. Vi åkte hem till mig hela högen, Walle kom även sen!

Var tänkt att vi skulle kolla på film, men det blir oftast inte som det är tänkt med oss, haha! Kollade på massa kort som knäppts på våra äventyr! Hehe. Klockan tre på natten åkte dem hem och jag slocknade såhäääääär fort.

Imorse blev jag väckt av mamma som kom hem till mig. Var social ett tag, sen somnade jag, haha. Sen väckte hon mig och sa att hon skulle åka, då var lägenheten skinande ren! Har man världens bästa mamma så har man ♥

Snart ska jag bege mig ut på en joggingrunda, sen vet jag inte vad som händer! Ikväll ska jag och Kikkis till Liden iallafall, haha. Ska tillbringa dagen där imorgon så åker upp redan ikväll.

Lite komiskt att det är fredag den 13e idag... Gud, låt mig överleva denna dag!


Kikkis och Milly :)

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0