Förbaskade hockey

Jag hade bannemej rätt om gårdagen! Det blev en riktigt lyckad kväll enligt mig själv :) Kom en del folk och hade riktigt roligt! Dansade på bordet, spelade spel och stojjade en massa. Gick och la mig vid tre, sov några minuter och sen så var jag vaken till typ halv sex. Jag kunde verkligen inte sova. Slutade med att jag somnade på Kikkis fötter (?) av ren och skär trötthet!

Tog bussen klockan elva från Liden till Strömås där mamma, Lasse och Robin plockade upp mig. Handlade en blomma till syster och sen åkte vi hem till henne och Robert för att fira syster som fyller 23 år på torsdag :) Var hos dem några timmar och sen åkte jag till Bergsåker där Alex, Tobbe och Kikkis plockade upp mig. Vi åkte hem till Kikkis för att göra hamburgare, men eftersom fröken Johansson och pappa Svedberg inte hade allt till det så åkte jag och Alex på Ica Maxi. Vid sju åkte vi alla hem till mig och kollade på hockeyn... Ja, och alla lär ju veta hur det gick. Förbaskat, tycker inte om hockey längre.. Är faktiskt lite bitter!

Imorgon tar jag den vackra 850n till Härnösand för arbetsintervju! :) Sen ska jag umgås med min Kikkis, höhö! Kanske blir det en sväng till Holm och kanske en fika på stan :)

Nu ska jag sura vidare efter VM-finalsförlusten!


Bilder från helgen

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0