Tisdag

...eller ja, det är egentligen onsdag nu men whatever.

Idag har jag bara softat hela dagen! Drog ner på stan vid tolv för att käka lunch med Fischer. Slutade med att Bruce, Martina, Kikkis och Cassandra också var med på Charm, haha. Efter det hängde jag med Viktor ett tag, sen kom Walle ner på stan och joinade oss! Hängde med Walle när han skulle köpa ett Xbox, fast han köpte det inte, höhö. Åkte sen bara hem, vid nio kom Sebbe hit. Har kollat på filmer tills nu, han åkte precis hem.. :(

Annars då.. Igår var jag på Birsta med Walle, Viktor, Patrik och Simon :) Efter det drog jag och Walle hem till mig och fixade käk, fett gott :D Garvade framför Big Brother innan de var läggdags!

För övrigt så leker livet! :) Har nog aldrig mått såhär bra i hela mitt liv! :') Inte vad jag kan minnas iallafall ;)

Dags att kika lite på TV innan det blir läggdags. Jobb 15-19 imorgon sen blir det troligtvis utgång!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0