Sjuk....men frisk

Den där festen jag berättade om i helgen, den slutade ju...fint. Slutade med att 4 av 7 pers hamnade i magsjuka, och jag var en av dem! Tur att de inte höll i sig så länge :) Redan igår kände jag mig pigg att ta mig ut och få lite luft och göra nått! Åkte ner till stan för att träffa Walle, vi käkade pizza! Nom nom nom. Skönt att kunna få i sig mat igen! Träffade av en slump Cassandra och Kikkis, vi hängde med dem till Coffee House dit även Nicola kom. Drog iväg en snabbis till Birsta också innan vi landade hos Martina. Jag, Martina och Walle spelade kort och roade oss, lite senare kom Martin och Cassandra. Vid tio blev jag och Cassandra upphämtade av Kikkis, vi åkte till en karl på Östermalm där dem förfestade. Jag tog sista bussen hem, tråkig som jag är! Hehe, men kände verkligen inte för nå krogen eller nått, hualigen!

Om en timme eller så kommer syster och hämtar upp mig, vi ska till Birsta! Hon skulle köpa nå grejer och jag behöver köpa kastruller.... Haha. Roliga grejer att köpa. Njeeeee.

Hörs, tja!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0