Say what you need to say

Nu var ett litet tag sen jag skrev... Blääää...

Har gjort en del sen sist...

Söndag: Hängde med Cassandra, solade och bara slappade!
Måndag: Hängde med Walle och Sebbe. Tog med Walles TV och Sebbes xbox hem till mig och spela NHL 11 typ hela natten! Haha, jag var jävligt bra på det spelet hörde jag.. Somnade typ halv sju på morgonen för att grabbarna inte kunde hålla truten.......
Tisdag: Hängde med Walle och Sebbe, hämtade ut min nya telefon på Mediamarkt!
Onsdag: Var hemma hos mig med några kompisar innan vi drog ner till stan, alla drog på Memento medan jag och Cassandra drog på Irish! Haha, varför? Åkte hem med Henke som jobbade natt, som vanligt!
Torsdag, idag: Varit hos syster och Robban och firat att Robban fyllde 24 pannor igår! Käkade tårta och slappade. Nu är jag bara hemma, har mött upp Sandra på tågstationen så nu är hon hemma hos mig! Hon, jag och Ellertz åkte en sväng på Max och sen hit :)

Idag är det en vecka kvar tills jag och Cassandra landar i London!! :D LÄNGTAR!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0