Rastlös....

Vad sjutton gubbar gör jag vaken nu? Vaknade vid åtta.. Kul att det inte finns ett skit att göra heller, och även fast de finns en hel del att göra här hemma så har jag ingen ork till det eftersom mitt huvud väger TON! Usch, jag blir så rastlöööös.......

Har så tråkigt så jag till och med gör en sån här fjortisgrej (hittade den på min förra blogg elinholfelt.blogg.se). Höhö. Som jag för övrigt hade när jag var fjortis.... Usch.



OM JUST DIG:
FULLSTÄNDIGT NAMN :
Elin Jennie Eriksson Holfelt
FÖDD : 14 februari 1991
BOR: Granloholm
SMEKNAMN : Holan
FAMILJ : Mamma, pappa, syster, bror
INTRESSEN: Ha roligt med mina älskade vänner!
SKOLA : Ehhh, har tagit studenten...

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON : Japp
ÅNGRAT NÅGOT:  Nej!
LJUGIT : Nope!
SVIKIT NÅGON : Det tror jag inte?
GRÅTIT : Nope!
SKRATTAT : Haha, oja!
VARIT SJUK : Är det nu..
VARIT UTOMLANDS : Nej, men ska!
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN : Ja...


KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA :
Nix!
SKRATTAR DU OFTA : Jaaa, haha!
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Sjuk, ensam och rastlös!
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Sjukt bra, as usual!
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Men näää...


KÄRLEK
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: NEJ.
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : Näe, förälskad är att ta i. Har bara varit de två gånger i hela mitt liv.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : Ja, de är jag nog fan!
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Det blir det man gör det till
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Nepp!
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD : Haha, men noll..
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD: Men skit i det du.. Okej, noll :)
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Allför många gånger
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Det har jag nog, minns dock inte hur de känns..
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : Ingen sort, personligheten är allt!
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Haha.. Han får väl vara vad han vill!
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : Längre än mig!
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Spelar ingen större roll, men helst brunett!
FÅR DU MÅNGA KILLAR : Men vilken fråga... Next!


UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: Brunett
ÖGON FÄRG: Blåa
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Har kort hår, men har hårförlängning
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Händer väl
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Haha, ja, konstigt nog!
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Ehh.. normallånga?
SMINKAR DU DIG: Ibland! Orkar oftast inte..




Brorsan!

Fierce and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0