Ny vecka, nya möjligheter!

Då var det måndag igen då! Tiden går hemskt fort! :/

I fredags blev det en utgång som vi alla sent kommer glömma! Hahaha. Var hemma hos mig innan med Sandra, Tess, Sigrid, Walle och sååå... Drog ner till Allstar vid elva, när vi kom dit hängde vi med Peter som jag jobbade med på Telia och hans kompisar. Han bjöd på tequila... Wääähhh, gick ju sisådär. Sen kom Ellertz, Ogge och Ante! Ante och Ellertz bjöd på en till shot.. Så tre shotar på typ en halvtimme. Yummie....

Sandra försvann (?) och då hängde jag, Tess och Ante med varann. Vid två ville inte vakterna att jag och Ante skulle få vara kvar nå mer (?!?!?!)... Så då var det bara att gå. Han ville visa sin bil, så jag och Tess hängde med till hans garage. Fint att jag satt i bilen och gasade i det där skicket, hahaha! Åh herregud.. Gick sen därifrån, stod i hamnen fram till typ tre och pratade....skrek? Jag kan avslöja att jag grät. JAG GRÄT IGEN!!! Hahaha, har jag blivit känslig eller vad är det frågan om? Sist jag grät spårade det också! Till slut fick jag nog och jag och Tess började gå mot stan. Tog en minut innan Ante var tillbaka, haha! Tog sen bussen hem och TOKDOG i min sköna säng. Först skulle jag såklart ringa runt till halva Sverige och prata om exakt INGENTING.

Jobb 11-16 i lördags. Trodde jag började 10 så jag var på jobbet en och en halv timme tidigare än jag behövt. WÄÄÄÄHHHHH. Var så fruktansvärt trött. Efter jobbet åkte jag hem, sov en stund och sen for jag iväg och umgicks med Walle. Var hemma igen vid typ halv tolv. Det är sjukt tidigt för att vara jag på en lördag! Jobbade samma tid i söndags, Sandra kom till mitt jobb tills jag slutade. Mötte sen upp Cassandra i stan, vi tre handlade middag inför kvällen! Tacoooos! Åkte sen hem till mig och proppade i oss mat tills vi rullade fram. Sandra sov hos mig, men Cassandra åkte hem.

3 DAGAR KVAR TILL LONDON!!! :D Har suttit och mixtrat ihop med bussar och grejer nu, så snart är allt klart :)

Idag blir det Sidsjön med Martina, nu blire störtlopp! Eller kanske DÖTT LOPP...........

See ya later! ;)

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0