Influensa! Lovely!

Jaha, då var man sängliggandes igen då! Satans jäla sit, som finnarna säger! Öhhhh..

I torsdags var jag som sagt i Birsta med syster. Noomi var också med! Efter det åkte jag och syster till pappa en sväng och hängde. Sen for jag ner till Memento för att möta upp Walle och Sigrid för att kika på hockeyn! July kom sen också! Åh den bruna saten! Men underbart att få träffa henne efter 7 månaders saknad! :) Hon har bott i Chile sen augusti för er som inte vet! När matchen var slut så skjutsade Dennis hem oss alla! För övrigt så förlorade Timrå....såklart.

Igår så började jag må dåligt igen. YEY! Låg hemma hela dagen, kände mig lite bättre på kvällen så jag hängde med July hos Peter ett tag! Skjutsade ner henne till stan och då åkte jag hem till Cassandra. Hann knappt komma innanför dörren så däckade jag på hennes säng. Har aldrig haft en så smärtsam feber förut, fyfarao!

Idag har jag varit hemma hos mormor och firat att hon fyllt år! Åkte sen ner till Bite Line och köpte med mig en pizza hem, hehehehe. Sen dess har jag bara varit hemma. Mår skiiiiiiit rent ut sagt. Kommer sova gott inatt, sov typ bara två timmar natten som var. Influensa är väl tamefan de värsta som finns...

Tror jag ska sluta skriva nu, låter som om jag medverkar i svordoms-SM....

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0