En dag i Sidsjön!

Tanken var ju den att jag och Martina skulle åka slalom i Sidsjön. Så blev inte fallet, haha! Istället satt vi i en grop i snön, käkade kebabrulle och solade! ;) Vilket vi gjorde i två timmar.. Lata jävlar! Men imorgon ska vi åka!  :D

Var på pizzerian som ligger upp mot Sidsjön, pizzeria Gonzalos. Jag och Martina ville ha varsin klubba. Vi frågade om vi fick ta en var, och tanten sa att vi fick. Sen frågade hon mig hur gammal jag var....

- Gissa, fnissade jag.
- 15? säger tanten (!!!!!!!)
- Öhh nä, jag är äldre!
- Ehh.. 14? (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

VILKEN FÖROLÄMPNING!!! Jag är för sjutton gubbar 20 jordsnurr!!! Och bara det att pizzabagaren till tant trodde att 14 var äldre än 15 eller att äldre betydde yngre gör ju bara saken sjukare...... Jag ska aldrig dit och handla kebab igen...... Och inte pizza heller för den delen.......

Fierce and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0