Ansträngning på hög nivå!

Uppe med tuppen! Vaknade åtta, somnade vid elva igår vilket var sjukt skönt! Var helt slut efter dagens ansträngningar!

På dagen var jag och Martina i Sidsjön och åkte lite skidooor! Riktigt härligt väder att åka i, var riktigt roligt! Åkte i skogen vilket var riktigt roligt, sjukt roligt att se på när Martina gjorde sina vurpor också! Haha, lots of skratt! ;D När vi kom ner en gång så stod pappa och Jane nere vid liftarna, Martina gjorde ett bra första intryck och kraschade, hahahaha!

Åkte hem, bytte snabbt om och åkte sen ner med Martina till stan. Mötte upp Ingrid för att få en sak som jag ska ta med mig till Mariam i London :) Mötte sen upp mamma, vi käkade på Tandoori House. Sååååå gott! Hann sen vara hemma i typ en timme innan Kikkis, Patrik, Walle och Simon plockade upp mig. Åkte till Höglunda och spelade Ultimate frisbee! Faktiskt roligt :D Men fyyyyy vad jobbigt det var! Små korta rusher är väl ingenting för min numera väääärdelösa kondition.....

Kom hem, såg Big Brother och sen somnade jag som en stock. Idag har jag massor att göra! Städa hela lägenheten, fylla i några papper, åka ner till stan, växla pengar, tvätta och packa! För imorgon bär det av! :D Ska bli så skönt att slippa snön och kylan! :D

Massor att göra var de... Då ska jag inte sitta här! See ya later ;)

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0