2 dagar kvar!

Goooood morgon!

Vaknade upp halv nio och var jättepigg.. Typiskt mig att göra sånt när man är ledig!

Igår kväll var jag ute och gick med Ida och Diezel! Gick en sväng runt Granloholm, gick på Vera och köpte med mig mat. Satt hemma hos dem och käkade och kollade på hockey! Jag och Ida masserade varann, som vanligt! Haha, familjen Dahlström är en riktig massage-familj! ;) Vid tio mötte jag upp Ogge för att jag skulle få tillbaka min keps som Ogge haft sen typ december, hehe. Vill ju ha med mig den till London! :)

Idag blir det som sagt slalom med Martina, sen ska jag uträtta lite ärenden i stan :) Fixa och trixa lite inför resan! Bara 2 dagar kvar nu!!! :)

Nu ska jag trycka i mig lite frukost innan det blir backen!


Hehe, Ida för flera år sen!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0