You wanna make a memory

Helt sjukt, vad håller jag på med? Tiden läker alla sår och visst, jag mår bra nu. Ursäkta språket, men FAAAAAAAN vad vissa saker sitter kvar, djupt inne. Har suttit och garvat järnet till massa fjortisbilder på min gamla Bilddagboken.. Men så kom det upp en bild, EN ENSTAKA BILD och garvet gick över till gråt. En bild, men med tusen känslor och tankar som jag alltid kommer minnas, som alltid komma ligga där och gnaga på hjärtat.

Herregud. Jag trodde det inte gjorde ont längre.

Men där hade jag fel.


Kommentarer
Postat av: Lena Eriksson

Minnen finns alltid kvar och man minns oftast det som har varit bra. De läker nog aldrig bort och dom ska man nog ha kvar, men det gör mindre ont med tiden.

2011-06-28 @ 19:43:43
Postat av: Sofia

Tiden läker alla såren men ärren finns alltid kvar.

2011-07-08 @ 13:56:58
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0