June of '11

Har varit sjukt dålig på att uppdatera. Orken sviker en aning.. Har faktiskt ett liv utanför bloggen, hehe.

Har hänt väldigt mycket sen sist. Har firat Kikkis student, fått besök från London och Göteborg, varit i London, firat Amandas 18årsdag och firat midsommar. Förutom det har det hänt massa annat skoj! Har varit på roliga fester, haft mysiga chillkvällar, skrattat och gråtit tillsammans med världens bästa människor och bara haft de allmänt awesome i bra och dåligt väder!

Midsommaren firades i Kikkis stuga i Holm med henne, Emil och Niclas. Även Kikkis farmor, farfar och pappa hängde ett tag i stugan! Vi badade badtunna, badade i Holmsjön, grillade och körde vattenskoter. En midsommar med en sjuhelvetes massa händelser, roliga som dåliga, men ack vad roligt vi hade.

På fredagen var Kikki tvungen att åka till akuten en sväng efter att ha brottats med gasolgrillen, tack och lov så kom hon tillbaka sen oskadd, med bortbrända ögonfransar och en lapp för ena ögat, hehe! På lördagen tutade vi på i stugan, åkte en sväng till Sandnäsets camping och Duvberget. Sen bröt det ut ett litet helvete, men söndagen blev lugn och fin. Emil och Niclas begav sig hemåt, deras roliga bilresa på endast 80 mil :)

Idag har jag chillaxat med Maxim och Sandra på stan. Har varit riktigt härligt väder idag :) Imorgon ska jag och Sandra ta en liten roadtrip till Härnta för att käka på Subway, fyfarao vad gött de ska bli! Woop woop!

Nu ska jag proppa i mig lite fika innan det blir läggdags!


Kikki, Milly och Lizette vid ån



Khadije och Mariam, mina babes från London



Kikki och hennes Emil



Snyggstudenten på flaket



Jag och Niclas



Jag, Camilla och Sassou påväg till fiesta i London. Även trollen Freja, Tyr och Alarik ville vara med på kort :)



Jag med Breezern i högsta hugg i stugan på midsommar



Emil och Kikki på midsommar



Jag, Niclas och Emil i badtunnan


Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0