Woopwoop

Dålig uppdatering, check!

Har varit en skön och rolig vecka. Förra fredagen skulle jag och Fischer ha chillkväll på Allstar, bara ta nån öl och snacka skit. Slutade med att jag var med Fischer, Maxim och Babak först på Allstar och sen på Memento... Och chill blev det inte, särskilt inte för en av oss ;) Haha! Det blir aldrig som man tänkt sig ;)

På lördagen blev det som sagt fest i Liden hos Lind. Sjuk kväll och natt, det är allt jag har att säga. Var en hel del folk hemma hos dem, sen på natten badade vissa av oss i poolen hos grannen Fredrik. Vissa badade med kläderna på tack vare Björn bz... Haha, men kul var de! Stannade kvar i Liden över söndagen också, låg och kollade på Prison Break hela dagen med Alex, Tobbe och Björn. På måndagen åkte jag in mot stan igen och var med Linda, Petra och Alex. Kollade på filmer som vi hade hyrt, skräck... Jag var nog ensam om att vara rädd...

I tisdags åkte jag, Linda, Agge och barnen till La Spezia och köpte med oss sallad hem till Kungsbacka. Senare kom Alex och umgicks med oss ännu en kväll, hehe. Kollade på film, käkade Max och bara slappade. Fint de! Sen på onsdagen käkade jag på Bite Line med Martina, Rosenpärla x3, Paulina m.fl. Sen blev det milf-fest! Haha. Jag, Linda, Petra, Agge och Sandra drog på Memento och röjde, fan vad roligt det var! Lätt roligaste utgången på länge! Fullproppat var det också eftersom BB-Gurkan var där, haha. Bilder kommer nog kanske senare ;)

Torsdagen ägnades även den med Linda, haha. Slappade bara hos henne, runt elva på kvällen åkte jag och Fischer till McDonalds. Som vanligt skämmar han alltid ut mig... Han backade i driven så han stod åt fel håll när dem kom ut med maten till oss. Jag gömde mig. Hemsk kompis! Haha.

Igår var det fredag, en lugn sådan. På dagen var jag på Birsta med syster, kollade på dator till mig och åkte runt på olika ställen. Handlade lite smått och gott! Åkte sen till Linda och var med henne, käkade och kollade sen på Terror på Elm Street... FÖRJÄVLA HEMSK FILM. Jag och Linda satt som stenade i soffan, längesen jag var så rädd. Skräckfilmer är inte min grej! Sen kom Alex och vi tog det bara lugnt. Idag vaknade jag för sista gången klockan halv ett. Har inte gjort ett dugg sen jag klev upp, hehe. Men snart ska jag och Linda åka en sväng till Birsta. Även ikväll ser det ut att bli lugnt. SÅ SKÖNT.

Nu ska jag stila till mig! Linda säger - HEJ! ;)

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0