Lillördag med OTH

En del har hänt sen sist, trots att det bara gått en vecka. Igår skrevs papper på lägenheten, nu är den alltså såld. Känns sjukt att någon annan ska bo i MIN lägenhet. Den kommer alltid kännas som min. Men det känns ändå bra, nu ser jag fram emot London-flytten ännu mer och den närmar sig med stormsteg! Bara 50 dagar kvar! :)

I helgen umgicks jag med Linda och Ida. Var på Birsta och hemma hos dem ett tag på fredagen, gick hem och hade visning på lördagmorgon och gick sen dit igen efteråt. Hängde där ett tag innan jag mötte upp Victor, surrade lite strunt och jag gick hem. Sen kom Linda och hämtade upp mig, vi åkte och handlade och åkte sen hem till dem och käkade tacos. Mums! Chillade där på kvällen, sov över där och spenderade även söndagen med dem och sov där ännu en natt.

På måndagen åkte jag till stan med Sandra som klarade körkortet i lördags, FETT JÄVLA GRATTIS TILL HENNE ASSÅ! ♥ Haha. Kvällen spenderades hemma tillsammans med OTH, heeeeeela natten lååååång. Mina sömnproblem håller på att göra mig tokig. Somnade inte förrän halv sex på morgonen. Hur ska det gå när jag bor i London och ska kliva upp runt sju varje morgon? Hej, sömntabletter.

Snart är klockan elva och kanske är det dags att börja tänka på refrängen, särskilt med tanke på att brorsan kommer hem till mig runt halv åtta imorgon bitti. Ska vara med honom hela dagen imorgon, och så ska han sova hos mig imorgon natt :) Myspys! Sen åker han hem till Kovland på fredag eftermiddag. Bonding time it is med min bästaste skitunge :) Han har önskat tacogratäng till middag och så ska han ta med sig filmer, gammalt barn som man är så ser man fram emot att se filmen Trassel ;) Haha, den ska tydligen vara rolig! Det är bra att ha en 10 år yngre brorsa, då kan man få vara barn tillsammans med honom, hihi.

Nu ska jag kika OTH (ovanligt?) och sen blir det nattinatti. Lång dag imorgon och minst sagt tidig morgon..


Snyggingen himself. Som Sandra säger, han kommer krossa många hjärtan ;)


Fierce and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0