Gatufestande

Det har varit ett gäng händelsefyllda dagar sedan sist jag skrev!

Förra söndagen var en riktig slappardag hemma, förutom allt jobb jag la ner hemma. Så tråkigt att tvätta och städa, men måste man så måste man. I tisdags var jag på Birsta med syster och sen åkte jag ut till henne. Åkte sen till Kikki och hade One Tree Hill-maraton. Sov där och sen på onsdagen åkte jag och Emma in till stan till Gatufesten. Åkte en karusell, bra gjort av mig! För jag HATAR karuseller! Lite senare kom Kikki till stan också, kollade på Jason Derulo, som för övrigt var grym, och sen hängde jag med Martin och Tobbe ett tag, sen mötte jag upp Henrik, Patrik, Robin, Maxim, Lina och Babak i Daltonstältet. Åkte sen med Henrik hem till hans kompis och relaxade framför tvn.

På torsdagen var jag med Linda, Ida, Petra, Johan och barnen på Himlabadet. Efter det så åkte jag hem till pappa och grillade! En Smirnoff Ice till det var pricken över i:et ;) I fredags hängde jag med July på stan ett tag och njöt av vädret. Eller kan väl tillägga att solen var pest och pina, FÖR varmt. På kvällen åkte jag, Kikki, Patrik, Walle och Simon till Tranviken. Badade och spelade volleyboll :) Vi var där runt sex och det var fortfarande varmt. Efter det åkte jag hem till Ogge och hängde med han, Ellertz och Fredrik :) Även Linda och Sponne kom förbi en sväng.

Igår, lördag, blev det Gatufesten för min del. Dem artisterna jag ville se missade jag totalt jag umgicks inte med dem jag åkte dit med, haha. Vi gick in till området, men då ville dem dra till Memento. Där träffade jag Jocke och Robin, vi tre gick ner till GF-området igen. Träffade även Martin och Victor! Fick sen skjuts hem, guld värt!

Lördagen var riktigt rolig, kommer inte ihåg allt roligt som hände men fick mig ett antal livsförlängande skratt! Mindre kul var det när jag vaknade imorse.. Vaknade till och sen åkte jag med Kalle och Tomas ut till Tranviken där gänget redan befann sig. Vi tog tydligen med oss dåligt väder eftersom det blev mulet när vi kom... Sen drog vi när det började regna, haha. Åkte med Simon, Patrik och Danne till Bite Line, käkade oss proppmätta där och sen åkte jag hem. Somnade, tog en dusch och nu känner jag mig sådär less som man kan känna sig ibland. Livet känns faktiskt lite...meningslöst? Och jag har massor som jag måste ta tag i, men har ingen ork. Får lite panik faktiskt.

Nu ska jag fortsätta kolla på Harper's Island, vilket betyder att jag inte kommer få någon sömn inatt!.. Livrädd.com!

Fierce and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0