Lugn och fin fredag

ÅH, vad skönt det har varit med en lugn fredag. Längesen man hade det känns det som.

Sov till halv ett idag, var helt slut efter gårdagen. Inte lika röd idag, har faktiskt övergått till lite brun, woop woop! Sjukt skönt att det varit mulet och regnigt idag, hade nog inte pallat en dag till i hettan.

Vid två kom mamma förbi och hämtade upp mig, åkte ner till stan och gjorde några ärenden. Käkade och sen åkte jag hem igen. Somnade en stund och strax innan sex kom Linda och plockade upp mig. Var först på Ica Maxi och sen hängde vi på Birsta fram till strax innan stängning. Köpte ett par ljusa jeansleggins för 50 spänn, både hon och jag. Sjukt värt! Lilla Jamie fick lite nya kläder han med :) Sötnöt!

Åkte sen hem, hann vara hemma fem minuter innan Fischer ringde. Tog en tripp runt Alnö, surrade massa strunt och flummade, som vanligt. Åkte sen en sväng till Matfors hem till Angelica Nordstrand och hennes Peter. Var där ett tag, tog sen vägen från Matfors till Kvissle. Åkte ner vid vattnet där vid Svartviks herrgård för Fischer skulle kissa, åkte sen på en liten väg som till en början såg ut som en bilväg men när vi kom lite längre fram så blev vägen bara smalare och smalare och DÅ kom vi på att vi körde på en gångväg, haha! Kom hem oskadd iallafall, trött som en gnu!

Imorgon måste jag ta mig tid att städa lägenheten och sen knäppa massa kort, 9 veckor kvar tills jag flyttar. Dags att sätta lite fart!

Nä, nu ska jag bannemej sova. Och vila magen. För jag har skrattat på tok för mycket idag.


Jag och Fischer för typ ett halvår sen


Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0