I'm learing

Ingen nyhet att jag är beroende av One Tree Hill. Och att jag bokstavligen kommer gråta när eftertexten kommer fram på allra sista avsnittet.

Låter kanske lite larvigt att säga att den serien gjort mig till en bättre människa, men skulle nog våga påstå det. Den har iallafall öppnat mina ögon. Många av dem situationer som dyker upp i serien har hänt mig. Jag är bara 20 år, men kan ju säga att jag varit med om en hel del känslosamma situationer i mitt liv. Nu efteråt inser man faktiskt en del. Att man kanske gjorde fel en del gånger.

Jag skulle ha stannat. Jag skulle ha gått därifrån. Jag skulle berättat hur jag kände. Jag skulle varit tyst. Jag skulle ha sagt sanningen...

Bara att lära sig av sina misstag och låta lärdomen göra en till en bättre människa :) So screw psykologer, kolla på OTH istället ;)



Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0