I don't like Mondays

Denna dag har gått sjukt sakta. Var ner till stan en sväng, drog på AF och mötte sen upp July. Surrade lite innan jag handlade käk och åkte hem. Har ätit och sen bara legat och kollat på One Tree Hill. Har ingen ork till någonting. Jag vill ingenting, jag orkar ingenting, och om jag för en gångs skull vill något så går det ändåså inte min väg. Det enda jag vill just nu är att det ska bli 10 september så att jag kan ta mitt pick & pack och lämna en bit av det förflutna bakom mig och börja om i London. Slippa finna mig i att du ställer till det för mig.

Och inte blir man på bättre humör när man inser att någon man trodde man hade bakom sin rygg, som stöttade en och var en vän visade sig än en gång vara falskare än man anat. Jag. Är. Arg. Och inte minst besviken. Avskyr människor som är en person till vissa och sen en annan person till andra. Idioti är vad det är! Trots allt som sagts och trots alla band som man byggt, vill denna människa att alla ska tycka om denna. Det funkar inte alltid så om man är vänner. Men men, tilliten ligger iallafall på noll.

Nu ska jag fortsätta kolla på One Tree Hill och strunta i detta, din förlust.

Ska det verkligen vara så svårt att få som man vill?

Fierce and love

Kommentarer
Postat av: Christina

Tur vi har varandra baby!

2011-07-12 @ 20:06:03
URL: http://christinaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0