Fredag

Då var det helg igen då! Awesome!

Var som sagt med brorsan hela dagen igår, var på stan och bjöd honom på Donken (vilken generös syster jag är, haha), åkte sen hem och lagade maten som han önskat. Syster kom även förbi och åt med oss, syskonmiddag minsann! Åkte sen med Sandra och Andreas till Sidsjön där Rosenpärlorna och gänget befann sig, åkte hem efter ett tag och slog på Trassel. Aww, värsta gulliga filmen. Hej jag heter Elin och jag är 10 år...

Idag har jag och brorsan bara tagit det lugnt, blivit spöad på kortspel och flummat oss. Nu ska jag göra mig iordning för att gå ner till Fischer för att dricka någon cider och bara snacka skit. Sen drar vi oss ner till stan, inge fest, bara ha lite bonding time nu innan man flyttar. Känns att de behövs, sen så är ju Fischer en av mina bästa kompisar som aldrig försvunnit och alltid funnits där.

Imorgon åker jag ut till Liden till grabbarna Lind för partyparty. Sen på söndag stannar jag nog till hos mamma och sen kanske jag far och umgås lite med stackars Linda som är helt solo eftersom resten åker till Rhodos. SÅ synd om henne ;)

Nä, fixa håret kanske.

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0