Blandade känslor

Detta har varit allt annat än en lugn tisdag!

Vaknade vid tio, mamma kom hem till mig och vi började storstäda min lägenhet. Käkade lunch på Vera och fortsatte sen städa, halv fem var vi klara. Mycket att göra vill jag lova! Åkte sen till Ica Maxi och handlade, så nu är kylskåpet proppat :)

Anledningen till att vi storstädade var för att jag skulle knäppa kort och sen lägga ut en annons på Blocket. Flyttar ju som sagt till London i september, så kände att det var på tiden att försöka sälja lägenheten. Såhär blev annonsen! :) http://www.blocket.se/vasternorrland/Stor_och_frasch_etta_34883836.htm?ca=4&w=1

Nu är det bara att vänta och hoppas!

Självklart blandade känslor att sälja lägenheten, har så sjukt mycket härliga minnen härifrån. Men när jag kommer hem från London (om jag kommer hem?) så vill jag börja om på nytt i en annan lägenhet, med ett annat liv, kanske till och med i en annan stad?

Imorgon ska jag och Linda åka och bada, om det blir fint väder det vill säga... Herregud, vilket åskväder det har varit idag. Åskan var alldeles ovanför mig och mamma förut när vi åt, jag var rädd och mamma tyckte det var coolt. Coolt in my ass!

Känner att det är dags att slå på One Tree Hill och snaska i mig vindruvor och melon! :) Nyttigt minsann, synd att jag förstör allt bara med att dricka Cola till...



Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0