2 juli

Lördagen är nu över och den har även den varit lugn. Underskattat!

Somnade fem på morgonen, kunde verkligen inte sova. Fattar inte vad problemet är? Är jag stressad? Har jag mycket i tankarna? Det kanske jag har, men GUD, LÅT MIG SOVA!

Vaknade runt ett, åkte sen ut till Birsta en sväng där jag mötte upp syster och Robban. Åkte ut till mamma i Kovland, käkade där och sen kom Lizette, Emma och Emelie och hämtade upp mig. Vi käkade på donken, hängde ett tag på crusingen i Birsta och gled runt i stan innan jag drog hem. Var hemma i fem minuter, sen åkte jag till Petra. Så just nu sitter jag hemma hos henne med Linda och barnen :) Har även fått köra Lindas bil, första gången jag körde automat. Sjukt skönt ju!

Så nu ska det bara slappas, åker väl hem nångång sen inatt skulle jag tro. Imorgon kommer förhoppningsvis älskade July som flyttar hem från Stockholm. Du behövs här! ♥

Dags för lite iPhone-nördning! Alla ni som har iPhone, rekommenderar apparna 4 in a row, SWA, TM Zero (Tower Madness) och Hangman! :) Passar perfekt då man har en massa tid att döda ;)

Fierce and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0