Första inlägget för året!

Fräääänt! Nu är det 2011 ;) När ska jag inse det och sluta att tänka att det är 2010 fortfarande?

Var ju som sagt i Vemdalen över nyår! Jag orkar faktiskt inte dra upp detaljer, för det hände så sjukt mycket! Men lite kort: en kompis bröt foten, för mycket alkohol för vissa, sura tjejer, minnesluckor, varmkorv, brats, jag gick vilse, madrass-/pulkaåkning. Och mycket, MYCKET mer. Haha! Men har haft grymt kul, lätt värt!

Kom hem igår kväll, efter det var det bara att lägga sig i ett långt bad, i mitt efterlängtade badkar. Duschen i stugan i Vemdalen var liten som saaatan, så ni kan ju tänka er att jag njöt i badkaret hemma! ;) Sen så var det dags att sova, eller så inte. Kunde inte sova. Det sög.

Idag tränade jag mitt på dagen och efter det plockade vi upp Cassandra och åkte till Ica Maxi och handlade massa massa mat! Så nu slipper jag svälta :) Åkte sen hem och Cassandra hänkade på, hon åkte hem för typ en timme sen. Nu är jag all alone. Är inte trött, så funderar på att jag göra någon nytta! Typ laga matlådor, städa eller någonting! Duktig jag känner mig då ;)

Imorgon blir det stan, Birsta och sen vet man aldrig vad som händer! :)

Jag lägger upp bilder från nyårsfirandet när min dator slutar dampa (!!!!!!!!!!!!!!) :)

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0