Chacha bloggen!

4 jan, åkte ner på stan för att hämta ut mina efterlängtade pengar från Försäkringskassan! Woho! Åkte sen hem, senare på kvällen blev det film med Henke. Kollade först på Devil, och så löjlig som jag är så satt jag ihopkurad med filten över halva ansiktet! Sen blev de Buried, båda filmerna tycker jag var bra. Är inte kräsen jag inte! ;) Hade kollat klart vid fyra på morgonen, var svintrött men somnade inte förrän vid fem. Vad är det för fel på mig, varför kan jag inte sova nuförtiden?!

5 jan, hängde med Cassandra och Martina nästintill hela dagen! Var hemma hos Martina och drack saft och åt bullar, som tre småflickor! ;) Hehe. Åkte sen till Cassandra och funderade på vad vi skulle hitta på. Slutade med att vi gick ner till Irish, sen till nån Fredrik och sen tillbaka till Irish! Sov hos Cassandra eftersom en viss Maxim var dyng och vägrade svara... Karlar! ;)

6 jan, fikade hos mormor mitt på dagen med mamma, Lasse, brorsan, morbror, Sara och min lillkusin Klara! :) Man blir lite sugen på en bebis när man busar med henne, hihi. De kommer väl de med! Åkte sen hem och slappade hela dagen, välbehövligt!

7 jan, tränade med mamma mitt på dagen. Hon diskade även åt mig medan jag låg i sängen och slappade, hehe :') Packade en partyväska och åkte hem till Johanna där det bjöds på tacos! Mumma! Gjorde oss klara och åkte ner till Memento vid tio för att vara värdinnor. Det innebar gratis inträde och gratis drinkar! ;) Våran uppgift var att dela ut UV-band, folk blev som galna när vi delade ut dem! Haha, men sjukt kul hade vi! :) Vid stängning kom Emil och hämtade oss, vi åkte till McDonalds och åt (såklart) innan vi åkte hem. Fick skjuts hem av Emil eftersom Maxim inte svarade denna gång heller!!! Dock inte pga fylla, utan pga att han satt fast med bilen i en snödriva ;) Hahaha. Väl hemma var jag vaken ett tag till, till typ fem! Dumt dumt dumt...

8 jan, denna dag har jag sovit bort! Haha, klev upp vid tre tror jag klockan var.. Åkte ner till stan, solade med Linda på Två bleka. Två av dem bleka är ju iallafall jag, haha. Men men, det är vinter, vad förväntar man sig! Ikväll blir det slappning på hög nivå med chips (som för övrigt jag och Linda typ redan ätit upp...) och en film! Skööööön...t!

Nu ska jag slå igång filmen!

För att avsluta allt på ett bra sätt så kan jag ju säga att jag fullkomligt älskar mitt liv som det är just nu! Lycklig tjej!


Jag och Johanna, bild från igår! ;)

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0