Vad ska man nu se fram emot?

Jaha, då har man fyllt 20 år då. Vad ska man nu se fram emot? Nu blir man bara äldre.. Vill inte bli äldre!

Födelsedagen var en bra födelsedag. Jobbade 9-19, bjöd arbetskamraterna på fika vilket verkade uppskattat eftersom dem åt upp allt, haha. Stack iväg på bolaget på lunchen, kändes som om jag begick ett brott när jag var därinne! Haha. Väktaren kollade väldigt skumt på mig också, hua. Efter jobbet åkte jag hem där Tess, Sandra och Walle höll på att göra iordning middag :) Drack gott och åt gott, nom nom nom. Kollade på film och tog de lugnt hela kvällen. Sandra och Walle sov över :)

Idag blir det fira mig med släkten på mammas sida, bäst man sätter igång och städar och diskar lite så att de inte ser ut som tredje världskriget här! Ikväll vet jag inte vad som händer.. Det märker vi väl! Är ledig i en vecka nu, skön..t! :)

Tack allihop för alla gratulationer! :)



Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0