Min sista dag som tonåring

I fredags bowlade jag, Patrik, Sandra och Walle! Körde killarna mot tjejerna.. Patrik vann och Walle kom sist, men ändåså vann dem totalt... SUCK. Även att dem vann med en poäng... EN POÄNG! Haha, surt. Efter bowlingen drog vi alla hem till mig och alla sov över :) Patrik sov som en stock, medan vi andra hade svårt att sova. Sandra och Walle fick ligga i soffan utan täcke, ett jävla tjat var de på dem! Hehe.

Jag började jobba tio i lördags och då åkte alla från mig, jag och Patrik drog oss mot Birsta. Var så sjukt trött! Men dagen gick riktigt fort ändå. Efter jobbet åkte jag hem, gjorde mig iordning och åkte sen till Johanna och Emeline! Sandra och Cassandra hängde också med! Drog en sväng på Memento, åkte hem rätt tidigt. Har jobbat 10-17 idag också, tiden gick grymt fort! Åkte hem efter jobbet och hos mig var Sandra, Walle, Tess och Cassandra :) Haha, är min lägenhet nya ungdomsgården eller? Haha, rätt kul :) Nu är det bara jag, Sandra och Walle kvar. Dem ska sova hos mig, wiiiiee. Jobbar imorgon 9-19. Wei, jag både stänger och öppnar!

Om två timmar slår klockan om till 14 februari och DET BETYDER ATT JAG FYLLER 20 ÅÅÅR!! :) Min födelsedag kommer bli underbar!

Nu ska jag hänga med mina mongolider. Tjarrå!


Bild på mig och Sandra från igår!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0