Opps...

Jag är sämst på att uppdatera! Nu kommer lite skvaller från den senaste tiden ;)

Har gjort rätt mycket, som vanligt! :) Far och flänger överallt och ingenstans!

21 jan, var ute med Cassandra! Drog till Stadshuset där det var bartömning, inte okej.. Gick lite sådär! Träffade även på Emilia där, så vi tre hängde och dansade röven av oss! ;) Gick sen till Max och åt. Efter det så fick jag och Emilia lite bråttom till sista bussen i stan, så vi sprang. När vi kände att kondisen inte dög till nå mer spring så försökte vi lifta. Första bilen som kommer åkandes sitter Christoffer i, haha! Gratis skjuts hem, klagar inte!

28 jan, åt på Bite Line med Sandra, Tess, Johanna och Andreas! Sen blev det utgång! Fina fisken! Hamnade på Allstar för ovanligheternas skull, varför vet jag inte.. Trogna som vi är så var på älskade Memento också ;) Där hade jag...kul.

3 feb, åkte till Ö-vik för att kika på Modo-Timrå med Kikkis, Patrik x2 och Christian! De vann och vi var tokpepp! Hur kul som helst att sjunga Timrå-ramsor så att Modoiterna blir sura ;) Fick även en flaska kastad på bilen... Dåliga förlorare! Käkade på Max i Ö-vik och sen var de bara att åka hemåt.

4 feb, partaj hos Kikkis! Hade riktigt roligt! Blev inget krogen för en gångs skull! Hände en hel del.. Haha, svinkul. Grisfest må jag säga. Bruce tar ändå priset... HAHA. Jag, Walle, Bruce, Andreas och Patrik sov hemma hos Patrik och Andreas brorsa :) Sjukt rolig kväll!

9 feb, förfestade lite hos mig med Johanna, Cassandra, Kikkis, Lovisa, Maja och Andreas! Drog sen till Memento och röjde! Rolig kväll :) Fick även skjuts med Henke hem, väldans snällt :) Fick även höra att jag tydligen sprider rykten om att folk är otrogna, haha. Det gav mig ett gott skratt. Nej tack, jag är inte en sån som sprider saker för att förstöra oavsett vem det gäller, så back off! :) Sen så om man är otrogen och jag berättar de för personen de gäller så tycker jag faktiskt att jag gör den personen en tjänst, ingen är värd att bli förd bakom ljuset. Inte ens du, retard!


Jag har såklart gjort massa annat också. Jag har insett att jag gör något varenda dag. Har umgåtts en del med Cassandra, Kikkis, Sandra, Fischer, Walle, Johanna och massa annat awesome folk!

Idag har jag varit med Sandra och Tess på stan. Det spårar alltid när vi är nånstans tillsammans. Sjukaste samtalsämnena, hahaha... Åkte sen hem och här sitter jag, kul. Syster och Robban var här i morse och pillade på med min dator så nu är den användbar igen, tack för de!

Imorgon blir det bowling med Walle, Sandra och Patrik! :) Ska spöa er allihopa!

ÄLSKAR MITT LIV! Men det saknas bara en sak...

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0