Onsday

Då har nästan halva veckan gått då! Satan i gatan vad fort tiden går!

Vid tolv idag blev jag upphämtad av Fischer hemma för att äta lunch på stan. Sandra var med också! Efter att ha proppat i oss käk så drog jag, Sandra och Johanna till gymmet. Köttade på rejält, haha. Så jag kommer nog ha världens träningsvärk imorrn... Efter det har jag och Sandra bara varit hemma hos mig och tagit de lugnt :) Lagat mat och softat, så nu är vi två mätta småflickor som ligger och degar! Skön onsdag :) Kikkis frågade mig häromdagen om jag skulle med ut, men jag sparar mig till lördag! :D

Morgondagen kommer bli en lång dag.. Ska uträtta två ärenden inne i stan och sen ska jag, Sandra och Tess ut till Birsta och shoppaloppa lite! :) Woop woop!

Nu ska jag ta en dusch, inte lukta usch! Hähä. Och nej, jag och Sandra ska inte duscha ihop....... Vi sover "bara" tillsammans ;)

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0