Never say never

Den låten lyssnar jag just nu på. Never say never, alltså. Skulle rättare sagt vilja säga att jag deppar till den. Livet känns sugigt hårt just nu, varför vet jag inte!? Herregud.

Jaha, vad har jag gjort dem senaste dagarna då.. I tisdags jobbade jag och efter det åkte jag hem till Cassandra. Tog de bara lugnt hemma hos henne, sov där också! Klev upp tidigt för att uträtta ett ärende innan jobbet. Gick ju sådär, motgång nummer 2. WEI!.. Efter jobbet åkte jag hem en sväng och sen åkte jag ner till stan för att gå på bio med Cassandra! :) Såg Min låtsasfru, hur rolig film som helst! Haha, tror mitt och Cassandras skratt överröstade alla andras skratt! Gick sen hem till henne och sov där även i natt.

Idag har jag sovit som en stock, hämtade sen ut passet och mötte sen upp Walle i stan. Vi åkte ut en sväng till Birsta, han drog sen till jobbet och jag väntade på att pappa skulle komma. Tog en fika på Charm och åkte sen hem till honom och Jane. Somnade på soffan tillsammans med lill-katten, hehe. Åt middag och sen så var de bara att åka hem! Kom typ nyss hem, är trött och less. Så nu ska jag inte blogga mer för dagen. Kanske blir ett inlägg imorrn om jag är på bättre humör.

Fierce and love

Kommentarer
Postat av: Reidaridunn

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-08-26 @ 16:38:27
URL: http://reidaridunn.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0