Lugnet före stormen

Blir en riktig slappar-fredag ikväll! Det är skönt att ha såna ibland också :)

Åkte till pappas jobb på eftermiddagen idag och hämtade bilen. Hämtade sen upp Sandra på Tranviken, käkade lite lätt och åkte sen och hämtade Tess! Tog en sväng på stan och denna gång hittade vi kläder, woho! ;) Hittade även lite smått och gott på bolaget, hehe.. Sen åkte jag och Sandra till Birsta för att jag skulle lämna in min mobil... MEN! Självklart så gick det inte att få ut SIM-kortet ur mongo-telefonen! Kan lämna in den med kortet i, men då är jag helt utan mobil i tre veckor... KUL?! Nej, det håller inte! Får fundera på vad jag ska göra... Blir ju tokig.

Hämtade pappa på jobbet och sen körde jag hem, han tog med sig bilen sen. Tar de bara lugnt med Sandra nu, vi sitter här vid varsin dator, hehe. Förhoppningsvis kommer Cassandra hit sen! :) Kikar lite på Mysteriet på Greveholm, världens bästa julkalender! ;) Sandra den smarta jäveln frågade även hur många avsnitt de va.... Haha, smart tjej dedär!

Morgondagen kommer bli en lång dag, så idag blir det sova i tid! Alltså vid två, hehe..

Fierce and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0