Heldag med my girls

Denna dag har verkligen varit lång! Åkte ner till stan vid elva för att uträtta två ärenden i stan och efter det mötte jag upp Sandra och Tess. Vi tog en lunch på Charm, jätteovanligt...eller inte. Kollade på lite butiker innan vi for ut till Birsta och kikade lite där. Var hemma typ vid sex tror jag, haha.. Vi virrade runt för att hitta kläder, men köpte nån av oss nå kläder? Svar, nej! Kräsna jävlar...

Har precis kollat på film och sitter nu och poppar lite Eminem. Vissa låtar är ju bara så sjukt bra! Oja.

Imorgon far jag nog till Birsta för att lämna in mobilen, skärmen lyser svinlite så jag måste stå under en lampa ifall jag ska se nått. Suck, så kan jag ju inte hålla på! Hoppas de går att fixa, blir ju aningen jättejävlagalen annars... Hoppas jag har bilen imorrn så jag slipper ta bussen heeela låååånga vägen...

Nu ska jag proppa i mig nå fika och sen blir det en film till! :)

Hur kan man sakna något man aldrig haft?

tess
Tess och Sandra!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0