Hänger med fröken Stewart

Kollade inte på Big brother. Drack cola gjorde jag inte heller. Och tänkte på mig själv gjorde jag definitivt inte...

Åkte till min kära vän Cassandra istället! Mycket bättre de, hihi. Nu står hon i duschen och jag nördar vid hennes dator. Har kollat på Hancock eller vad fan filmen heter. Ska väl ta och sova snart, båda är typ döda. Mår redan mycket bättre, haha jag är rolig ja. De svänger fort i min hjärna! Och mitt hjärta är så pass immunt mot skit... Tur att något bra kommit ut ur all skit, jag är starkare än någonsin! Woop woop! Nu låter det som om jag är värsta nere och typ helt förstörd, haha. Men icke! Ibland blir de bara för mycket på en och samma gång..

Imorgon måste jag dra mitt arsle till polisstationen och fixa nytt pass. För här jävlar planeras de! ;) Fyfan vad kul vi ska ha, peppad tjej.com!!!!!

Peeeaaacccee!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0