Födelsedagsfirande

Då var man ensam hemma då. Har inte varit det på flera dagar, men de är väl så de ska vara!

Idag så har mamma, syster, brorsan, Robban och mormor varit här och firat mig! :) Fick väldigt välbehövliga saker! Brorsan är bra söt han. Han gjorde en teckning till mig med massor med hjärtan och så gav han mig 100 kronor från hans egna plånbok! Haha go han är! :) Han är för övrigt bara 9 år gammal. Fick massa pengar och nya sängkläder för de tyckte mamma att jag behövde :D Haha!

Har hängt här hela dagen, kollade även på Mysteriet på Greveholm! Jäklar vilka minnen! Håller på och laddar ner alla avsnitt och ska kolla på dem ikväll :D Finfint de!

Har helt klart världens bästa familj. Dem gör verkligen allt för mig. Nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng med nya sängkläder och mysa till världens bästa julkalender! :D


Robban och brorsan förra året då jag fyllde 19, haha! Känns sjukt att det är ett år sen...

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0