Fail

Sova tidigt var de... Jag är fortfarande vaken. Epic fail!

Cassandra kom hit vid typ ett, hon hade med sig pizza från jobbet! Bite line är väl bara såååå jävla gott, nom nom nom! Så nu är man proppmätt.

Jag sitter här vid min dator och lyssnar på musik. Cassandra sitter vid Sandras dator och lyssnar på musik. Sandra själv ligger i min soffa och sover. Klockan 03:23 på en fredagsnatt liksom.

Nä, måste verkligen sova nu så man orkar med morgondagen! Vid två åker vi ner med Ogge till stan, köper mat och åker sen hem till mig! Sen kommer folket! :) Blir finemang detta! Kunde dock ha hoppat över en sak som hände idag...men men, life goes on.

Godnatt alla fyllisar och alla nyktra nattugglor!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0