En sjukligt bra måndag!!!

Ja, det har det varit minsann! :D

Har som sagt varit och fixat nytt pass idag, för här ska det resas! Tog sen en fika med Cassandra på Charm :) Nicola och Lina kom och joinade oss en stund också! Efter en snabb sväng på stan så gick vi hem till Cassandra igen, kollade på gårdagens avsnitt av Big Brother. Vilka konstiga människor de var med, hmm.. Nästa år ska jag och Cassandra vara med! ;) Skulle vara riktig TV de, hehe.

Käkade hemma hos henne och sen drog vi ner på Ego och solade! Herrejävlar vad röd jag är i ansiktet, haha. Söt tjej... Nu är jag hemma, ska kika lite tv och bara slappa. Kom hem och såg ett brev på hallsgolvet och jäklar vad glad jag blev när jag öppnade det! :D Nu jäklar! Avslöjar mer senare! ;)

Nu ska jag ta mitt röda men glada fejs in i duschen! :D



Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0