Däckad tjej

Jaha, då har man blivit sjuk också. Sämst! Bihålorna gör svinont och tror jag har feber, känner mig varm iallafall. De är väl bara att härda!

Idag blir det alltså bara att ligga här. Gårdagen var finfin den, var på Himlabadet med Martina och Cassandra! Badade och relaxade, skönt! Det var senare som jag kände mig nere, så när alla andra gjorde massa roliga saker i stan så åkte jag hem och dog!

Fick lönen igår också, wie! Så nu har jag och Cassandra bokat resa till London för att hälsa på Khadije och Mariam Bah, fyfan vad underbart det ska bli att få träffa dem efter 9 månaders saknad! ÅÅÅHHHHH! 17-24 mars är vi i London och röjer! :) Då ska jag bannemej hunnit krya på mig!

Fierce and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0