With the Rosenpearls

Hejsan hoppsan falleralleraaaaaa

Sitter just nu hemma hos Viktor och lyssnar på när han och Simon spelar gitarr. Riktiga karlar de! Hehe. Har nyss ätit makaroner och köttfärssås, SVENSK MAT ♥

Igår var jag med Ida hela dagen. Var först med henne på hennes skola, kollade på film och fick sen lyssna på en tjej från MQ som snackade om kroppsformer och hur man skulle klä sig. Kom fram till att Ida har päronformad kropp och att jag ser ut som en fyrkant, hahahaha!? Kul att höra att man inte har nå axlar, höfter eller någon midja... Haha, fast hellre de än rund och fet!

Efter skolan åkte jag och Ida hem till henne. Andreas kom också förbi på en fika och lite TV-tittning. Sen tog jag och Ida en promenad till Linda och tillbaka. Slutade med en sleepover hos Ida! :) Rolig dag!

Ikväll blir det bio, The Girl With The Dragon Tattoo! :) Böckerna och filmen är väldigt stora i England vilket är väldigt roligt att se! Jag har aldrig behövt skämmats över att vara svensk vill jag lova :)

Nu ska jag vara lite social med cOoOooOlingarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0