Nyårsfirande genom tiderna *mina tider*

Sitter just nu och tittar ut genom fönstret, det är tamefan STORM. Jag hör saker blåsa omkull hela tiden... Kaos. Har varit så hela dagen, nästan så att man själv har blåst omkull.

Förresten så ser det ut som om stormen tagit sig in i mitt rum. Det är saker öööverallt. Julklappar, kläder, Subway-papper (?) och tomma Cola-flaskor. Kanske man ska ta och städa...

Nä, det är roligare att sitta vid datorn.

Imorgon ska jag möta upp Tessan mitt på dagen, kika runt lite här i Fulham och imorgon efter jobbet åker jag hem till Emma i Mile End för att fira hennes födelsedag! Kingking!

Hoppa in i en dusch kanske så att jag iallafall göre liiiite nytta...

INTE LÅNGT KVAR TILL NYÅR NU! Hoppas detta nyår blir lika awesome som tidigare år :D *awesome? allt är relativt*

NYÅR 2006 - jag i lokalen i Granloholm



NYÅR 2007 - Amanda och jag hos Edholm (fruktansvärt fjortis jag var?)



NYÅR 2008 - jag och Andreas på Stadshuset



NYÅR 2009 - Mary, Khadije, Johanna, Mariam och jag hos Johanna (blek.com)



NYÅR 2010 - jag och Johanna i Vemdalen *ler*



Längtar tills jag kan lägga till NYÅR 2011! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0