Sverige imorgon

Hoppla hoppa, har var de ont om uppdatering.

Igår var jag alltså på Nando's och åt lunch med barnen och sen bakade vi lussekatter tillsammans! Kollade på film och bara slappade på årets sista jobbdag. Efter jag slutade åkte jag till Khadije och Mariam, kollade på Paranormal Activity 3... Höll på att dö för jag var så rädd, trots att jag inte fattade så mycket av filmen...? Tog de bara lugnt med massa gotta och bästaste vänner!

Idag har vi tre varit på Oxford Street i sisådär 4-5 timmar och shoppat! Gött. Hittade en jättefin klänning på rea och lite annat smått å gott. Bild kommer...någongång i framtiden, typ.

Just nu sitter jag och tittar på min idiot till resväska. Jag har packat om tusen gånger, men ändå blir det mer än 10 kg eller så får jag inte igen den. Och då har jag inte fått med mig allt jag velat haft med mig. That's life. Jag är iallafall aspeppad inför att åka hem imorgon och träffa alla godingar!!!! ♥

Jag saknar er så mycket men imorgon är saknaden över ♥ BIG LOVE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0