SUNDSVALL

Uppdaterar just nu från Sverige! Wihooooo.

Kom hit igår kväll, men var en jävla cirkus innan jag kom fram. Flygresan och allt gick bra, det gjorde även tågresan...tills vi kom till Gnarp. Stannade helt plötsligt och så ropade dem ut att det var fel på en växel och att vi var tvungna att backa en bit för att kunna köra på ett annat spår. Backade några meter och så sa det PANG. Tåget spårade ur. Bokstavligt talat. Vagnen låg tydligen en bra bit utanför spåret. Då ropade dem ut att det skulle komma bussar som vi skulle åka med resten av biten till Sundsvall. Och så kom det två bussar. MEN, vi fick inte kliva ur tåget för dem var tvungen att få tillstånd för att släppa ut oss. Sen blev det bussresa till Sundsvall och nästan två timmar efter utsatt tid var jag framme på tågstationen. Vilket rabalder. Inte nog med det så skulle Kikki hämta mig på tågstationen, men min mobil funkade inte så jag kunde inte få tag på henne! Skulle vara framme halv åtta och när klockan började närma sig nio så fick jag lite panik och fick låna en mobil av en snäll tjej på bussen. Haha, SJ säger jag bara..... SJ!!!

Blev kramkalas med snygga Kikki, Amanda och Emma när jag väl var framme ♥ Köpte Bite Line-pizzor och åkte sen hem till Amanda och tryckte i oss dem. Åkte sen hem till Kikki och sov, helt slut efter över 15 timmars resa.

Idag fick jag skjuts med Victor N in till stan för att gå på ett möte på Mittuniversitetet. Efter det åkte jag till Media Markt och köpte en mobil och SIM-kort som funkar... Sen åkte jag till mammas jobb och åt lite lunch med henne. Efter det åkte jag hem till Linda, vi åkte sen till Birsta för att äta och shoppa lite. Nu ligger jag i min säng och njuter av att vara hemma. Älskade fina hem ♥

Träffade Ida på Navet, hon började gråta. Vi hade inte bestämt något att träffas just då, men så plötsligt står hon bara där. Haha, det var som i en film då man springer fram till varandra, ger varann en lång kram och börjar gråta. Haha ♥ Träffade Viktor inne på Ica Kovland och det var samma sak där, dock inga tårar, hehe... Så himla roligt med sådanahär reunions, även fast det bara gått några månader så har saknaden varit olidlig ibland... Har världens finaste människor runtomkring mig och det kommer jag vara evigt tacksam för.

Nu ska jag sova, imorgonbitti åker jag in till stan för att möta upp Ida ♥ Sen blir det häng med Kikki och Amanda!

Godnatt Sverige! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0