Snö?

Vaknade för sisådär 20 minuter sedan och ser att jag fått ett meddelande av Mariam att det snöar!? Jag tittar ut - jag ser regn. Jag missade snön. Kunde den inte få ligga kvar lite längre än några minuter???... Hade inte haft emot att få lite snö, 8 dagar kvar till julafton och jag har ingen julkänsla överhuvudtaget...

Nu ska jag ta en dusch, vakna till lite och sen ska jag och barnen äta lunch på Nandos! Gott! Sen ska vi baka lussebullar. Sista dagen vi riktigt umgås det här året, så idag blir det bara en massa skoj!

Mår bättre nu. Men känns fortfarande lite som om min mage vrider och vänder sig. Har nog gått över tills på söndag, tack och lov!
Jag och Khadije för snart 2 år sedan! SÅHÄR ska det se ut ute runt jul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0