Regnig torsdag

Good evening!

Nått särskilt som hänt idag..... Ne. Hämtade upp Tyr och Freja på skolan, gick till Parsons Green (i regnet) för att köpa skor åt dem, gick tillbaka till skolan (i regnet) hämtade Alarik och gick sen hem (I REGNET).

Ja, det har regnat idag. Var bra väder fram tills dess då jag skulle gå ut. Typiskt min otur.

Börjar bli lite krasslig också, har rethosta och känner mig trött. Har svårt att sova för jag hostar och är seg och slö så att jag inte orkar träna. Blääääää.

Imorgon är det fredag (redan!?!), som det ser ut nu blir det middag hos Emil efter jobbet. Alltid trevligt att bli bjuden (eller bjöd jag in mig själv, Emil? Jag vet inte) på middag, tror jag ska ta med mig en flarra vitt också, he he he he...

Det regnar fortfarande. Deprimerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0