Myspys

Dålig uppdatering idag, men så går det när man har fullt upp!

Gårdagen var helt okej, mycket roligare mot slutet! Firade Emma hemma hos henne med italiensk mat, lekar och massa stoj! Senare på natten var vi 6 italienare, en ryss och tre svenskar som lekte Never have I ever (Jag har aldrig) fram till typ fem på morgonen... Haha! Sov några timmar där, åkte sen hem till Khadije och Mariam, sov lite till och åkte sen hem för att jobba!

Har haft en väldigt mysig kväll. Jag och barnen har legat i en stor hög i soffan framför X-factor med popcornskålen i högsta hugg och bara haft de mys. Tycker om dem så mycket. Känslan när dem skriker "JAAAAAAAA!" när dem får reda på att man ska ta hand om dem en kväll är så härlig :') Efter X-factor var dem helt slut, bäddade ner dem och sen efter typ 20 minuter går jag förbi deras rum och då hör jag Tyr: Elin, kan du ligga med mig här i sängen en stund? Åh, då kan man ju bara inte säga nej :) När jag lagt mig med honom så somnade han efter 1 minut... Att dem känner sig så trygg i min närhet känns... Bra, väldigt bra :) Och uppskattande!

Nu ska jag underhålla mig själv så att jag inte somnar (opps, minuterna i Tyrs säng gjorde mig också sömnig...). Imorgon ska jag käka middag med kusin Nicklas och hans Emilia som är här! :)

Ha en trevlig lördagskväll, och ta det lugnt med flaskan! ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0