Men god jul då

Där var den julen över!

Har varit dåligt med uppdatering de senaste dagarna, just för att jag inte sitter hemma och häckar framför datorn, råkar ju ha ett liv ;) *blink*

I torsdags hängde jag med Linda nästan hela dagen. Var på Birsta och uträttade massa andra ärenden :) Var hos Agge och käkade pizza och bara slappade. Tog ett glas vin och snackade massa strunt på kvällen hos Linda, mys :) Slocknade på soffan, klubbad säl - check!

I fredags var jag med Linda, åt oss tjocka på Vera (mums), sen på kvällen blev det uppesittarkväll hos Kikki! Massa vin, massa chips, massa ost och kex, massa mys och massa jävla tok...... Hahaha, en kväll jag aldrig kommer glömma. End of stoooryy.....

Julafton firades först hos kusin Johanna med pappas släkt och sen hos mamma. Mysig jul! Fick lite smått och gott :) Blev sen förfest hos Walle innan vi drog in till stan på Memento. Längesen jag var där nu, det var kul men fan så litet det kändes... Haha. Och skillnaden här är ju att man träffar folk man känner, på gott och ont ;)

Vaknade upp imorse av att Patrik puttade ut mig ur Walles soffa (skön...t) och nu sitter jag hemma hos Kikki och väntar på att hon ska bli klar. Tidsoptimist, det är vad hon är ;) Hehe. Just nu har jag lust att lägga mig och dö en stund, men ikväll kör vi igen... Tredagars tamefan. Att jag orkar.

Ha en najsig juldagskväll för det ska jag ha med tre milfar! Hehehehehe

SKÅL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0