Klar med julklappar - check!

Åhhh vad många fans jag har!!!! Såå kul att se att så många läser min blogg och kommenterar så fint ♥♥♥♥ Haha nä men allvarligt, sköt er själva, skaffa en ny idol. Har man inget vettigt att kommentera så låt bli.

Fick en sött chattmeddelande på Facebook av Mathilda igår:
hej vännen. Jag vill bara säga att jag gillar verkligen dina inlägg på bloggen. De är läsvärda!!

Gullhöna! ♥

Just nu står jag och kockar, kom nyligen hem. Imorse åkte jag först till Oxford Street och sen till Wandsworth och NU är jag äntligen klar med ALLA julklappar! Så skönt att ha det gjort, har aldrig varit ute i såhär god tid, är alltid en av dem som stressar ihop nått dagen innan julafton......

ÄLSKAR JULEN, längtar så mycket tills jag får komma hem och julmysa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0