Jullängtan

Goder kväll

Ligger här i min underbart sköna fleece-pyjamas som jag köpte idag på Primark. Knallrosa. Känner mig lite som 5 år igen, hihihihihihihihihihi. Köpte en knallrosa morgonrock också, även den typ himmelskt skön. Nu kommer jag aldrig mer behöva frysa!

Annars så slutade jag nyligen jobba. Ska kanske träffa Sassou senare, får se om jag orkar, min pyjamas och min säng är nämligen en stark kombination...

Jag åker inte hem imorgon, inte på torsdag, inte på fredag, inte på lördag MEN på söndag! Iiiih, längtar så jag tror jag spricker. Älskar London, men jag älskar också Sundsvall och alla mina godingar som finns där. Inte nog med det så älskar jag den här tiden på året, enligt mig den bästa tiden! Den slår faktiskt sommaren i mina ögon! Älskar julen!


Brorsan och jag på julafton för två år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0